Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vreemde schermresolutie  (gelezen 3969 keer)

Gast

• Gast
Vreemde schermresolutie
« Reactie #25 Gepost op: 2006/08/21, 00:56:00 »
ben er eindelijk uit wat ik moet doen om dit te laten werken, want de gedit methode om xorg.config te openen werkt niet.
namelijk :sudo dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg
probleem is echter, ik krijg dan dat mooie blauwe schermpje waar ik resoluties kan selecteren, alleen ik krijg ze niet geselecteerd, niet met enter of sterretje of welke andere knop dan ook! Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik zou echt heel graag die resolutie goed hebben.
Ik heb al eens manueel de xorg.conf gewijzigd, toen kon ik ubuntu opnieuw installeren dus dat doe ik niet meer.

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
Vreemde schermresolutie
« Reactie #26 Gepost op: 2006/08/21, 01:11:23 »
Met de pijltjestoetsen kan je tussen de resoluties navigeren en met de spatiebalk kan je een bepaalde resulotie aanduiden.

Enter om af te sluiten en de wijzigingen door te voeren.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Vreemde schermresolutie
« Reactie #27 Gepost op: 2006/08/21, 01:25:18 »
dank je dat hielp best wel veel, probleem is nou alleen dat mijn scherm heel erg verspringt, ik kan dat manueel met mijn monitorknoppen veranderen, maar ik heb een dualboot en wil dit niet voor mijn andere OS veranderen. De frequentie staat nu op 55 Hz en kan ik niet veranderen.
Suggesties?

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
Vreemde schermresolutie
« Reactie #28 Gepost op: 2006/08/21, 01:31:20 »
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpen. Ik heb hetzelfde probleem nog niet voorgehad. Dat wordt wachten op andere (betere) hulp he :)
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)