Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: google maps gaat traaaaaaag  (gelezen 1124 keer)

pieter27

• Gast
google maps gaat traaaaaaag
« Gepost op: 2008/06/20, 13:13:40 »
Dag allemaal,

ik vroeg me af of er nog mensen zijn bij wie een opzoeking op google maps ongelooflijk traag gaat?

Als ik een routebeschrijving wil via google maps, of een locatie wil opzoeken, dan duurt het telkens zeer lang vooraleer hij de kaart helemaal laat zien. Meestal te lang omdat ik dan een andere zoekmachine gebruik. Bovendien lijkt ie bij het zoeken op google maps ook de rest traag te maken. Als ik een andere internetpagina tegelijkertijd wil openen, lijkt deze te 'stallen' totdat ik de tab met google maps gewoon sluit.

Kan het zijn dat er iets mis is met mijn instellingen of dat ik software niet heb?

« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/20, 13:17:47 »
Ik heb dat hij soms gedeeltelijk een map inlaadt. Een deel blijft grijs.
Soms gaat het prefect en dan na een minuut, wilt er geen enkele map meer inladen.

Vreemd,
Arvid

Offline joop905

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/20, 13:22:03 »
bij mij is google maps ook zeer traag geworden
denk zelf dat het aan google maps licht

G.J.

« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/20, 16:11:42 »
Ik heb deze problemen wel niet voor bij Windows XP. Volgens mij ligt het aan Firefox.
Maar dan hebben nog meer dit probleem.

Arvid