Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 3D cube mogelijkheid valt steeds weg binnen Compiz  (gelezen 776 keer)

3D cube mogelijkheid valt steeds weg binnen Compiz
« Gepost op: 2008/05/25, 15:49:58 »
Vreemd probleem!
Ik kan geen nieuw topic maken bij Compiz dus probeer ik het maar zo, een nieuw draadje.
Mjin 3d effecten doen het niet meer. Ik heb binnen de Compiz-settings de zaken wel goed ingesteld, maar ik krijg geen draaiende cubus meer. Ik heb de settings al eens gereset, en alles weer wat nodig is aangevinkt, maar nada.  Ik kan nu niets eens meer wisselen tussen de 4 desktops...reageert niet op de muis door rechtsonderin een nieuw werkblad te kiezen..Niets gebeurt er dan

Vreemde verschijnselen:
1 Ik krijg telkens een wallpaper terug die ik al echt verwijderd heb via Werkbladachtergrond
2 Ik " Verlies' regelmatig mijn keuze voor Uiterlijk->Visuele effecten->Keuze Extra.
Als ik na een tijdje weer kijk, is er niets meer aangevinkt, Hardy bewaart mijn keuze niet lang ???
3 Standaard blijkt ineens onder Compuz Bureaublad Muur ingesteld staan, terwijl ik toch echt voor de Cubus gekozen had. Telkens vervalt het dus weer.
4 Ook na de instelling voor Cubus werkt dat effect overigens niet, en dat heeft die wel altijd gedaan..

Ikke nie begrijp ??
Heeft iemand een gouden tip ??
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Ralphius

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/25, 17:15:32 »
Ja, ik heb hier net hetzelfde voor:
maar dat is zo vanaf Hardy, waar in Gutsy mijn grafische kaart alle power had, blijkt ze in Hardy nauwelijks nog wat waard. Nochtans, staat de Nvidia hardware driver actief.
mijn grafische kaart:
 product: NV34 [GeForce FX 5200]
                vendor: nVidia Corporation
Om alle grafische spielerei terug te hebben lijk ik wel naar Gutsy terug te moeten.

« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/25, 18:04:17 »
Citaat van: Ralphius
Ja, ik heb hier net hetzelfde voor:
maar dat is zo vanaf Hardy, waar in Gutsy mijn grafische kaart alle power had, blijkt ze in Hardy nauwelijks nog wat waard. Nochtans, staat de Nvidia hardware driver actief.
mijn grafische kaart:
 product: NV34 [GeForce FX 5200]
                vendor: nVidia Corporation
Om alle grafische spielerei terug te hebben lijk ik wel naar Gutsy terug te moeten.
Ik heb de Gforce 6600 en de bijbehorende drivers van Nvidia zelf, van de site van Nvidia gehaald en geinstalleerd, en toen werkt het wel overigens...
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb