Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: VmWare installeren  (gelezen 1981 keer)

Gast

• Gast
VmWare installeren
« Gepost op: 2006/08/07, 22:51:10 »
Beste allemaal,

Wanneer ik VMWARE wil installeren krijg ik bij zoeken>vmware>vmplayer> markeren voor installatie;

E: /var/cache/apt/archives/vmware-player_1.0.1-4_i386.deb: subproces pre-installation script gaf een foutwaarde 10 terug

Wat moet ik installeren om "My_Virtual_Machine" te kunnen draaien met Windows?

Hoe draai ik Windows in My_Virtual_Machine? vvor mijn Brother MFC 590 zijn geen printer en scannerdrivers dus probeer ik vanuit Windows te printen, is dit juist gedacht?

Groeten een leek!

VmWare installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/07, 23:29:16 »
Je wilt VMware workstation installeren he ??
niet een player voor muziek of filmpjes. :P

Kijk eens HIER
Een grove uitleg vind je HIER

SCCS

:D
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

socratux

• Gast
VmWare installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/08, 12:45:22 »
ja, je hebt een workstation nodig. VM configureren, dan nieuwe machine aanmaken en 'booten' met je Windows installatie cd'tje of een VM ergens vandaan halen.

Voor je scanner zou ik ff hier kijken, driver zou er moeten zijn volgens mij. Je kunt idd ook zo via je VM printen

Gast

• Gast
VmWare installeren
« Reactie #3 Gepost op: 2006/08/08, 19:34:21 »
Citaat van: socratux
ja, je hebt een workstation nodig. VM configureren, dan nieuwe machine aanmaken en 'booten' met je Windows installatie cd'tje of een VM ergens vandaan halen.

Voor je scanner zou ik ff hier kijken, driver zou er moeten zijn volgens mij. Je kunt idd ook zo via je VM printen
Ik denk dat ik het toch terrecht over een player heb> Create virtual machines for VMware Player< deze zin staat boven aan de pagina van; EasyVMX! is the simple and failsafe way to create complete virtual machines
      for VMware Player on the web.

Dus mijn vraag blijft staan;

Wat moet ik installeren om "My_Virtual_Machine" te kunnen draaien met Windows?

Hoe draai ik Windows in My_Virtual_Machine? vvor mijn Brother MFC 590 zijn geen printer en scannerdrivers dus probeer ik vanuit Windows te printen, is dit juist gedacht?

Groeten John

socratux

• Gast
VmWare installeren
« Reactie #4 Gepost op: 2006/08/09, 12:31:27 »
ok, je hebt namelijk ook een player zoals Gandyman zei..

Wat als je het in konsole doet:

sudo apt-get install vmware-player

Je kan van de website ook de vmware workstation downloaden, deze gaat verder dan de player.

en voor de scanner had ik al een link gegeven, die van jouw staat daar ook.