Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem met Kmail  (gelezen 950 keer)

Offline dre999

• Lid
Probleem met Kmail
« Gepost op: 2007/07/22, 15:19:50 »
Ik kan in Kmail wel mail ontvangen maar niet verzenden (de mail blijft in de outbox staan en ik krijg verder geen foutmelding). Ik gebruik dezelfde server instellingen als onder Thunderbird (daar werkt het wel). Mijn provider is Planet. Heeft iemand ooit eenzelfde ervaring gehad of een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Coody

• Gast
Probleem met Kmail
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/21, 20:57:48 »
Hallo,

Ik kan met Thunderbird nieuwsgroepen van pandora ontvangen en kan ook posten in die groepen, maar de mail kan ik enkel ontvangen ik kan geen mail versturen, als ik wil versturen vraagt hij het wachtwoord dat ik moet gebruiken bij mijn provider (Telenet). Ik krijg steeds de boodschap dat Telenet het niet toelaat. Ik vind dit vreemd, dacht toch dat mijn instellingen juist stonden.

mvg,
Coody

j0ris

• Gast
Probleem met Kmail
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/21, 21:17:00 »
@Coody
Met Thunderbird kan ik perfect mails sturen met telenet provider.
Account Settings > Outgoing Server > mail-out.telenet.be
Wachtwoord wordt gevraagd bij het versturen, werkt perfect.