In KompoZer heb ik een website gemaakt die ik upload met ftp die binnen KompoZer beschikbaar is. Dat gaat niet goed. De bestanden komen terecht in de hoofdmap in een public_html map die een link heeft naar de public_html map in de domeinmap. Maar de site werkt niet na het uploaden. De bestanden komen niet terecht in de domeinmap public_html. Als ik handmatig de bestanden kopieer in de domein public_html werkt de site wel goed. Door de link zou dit automatisch moeten gaan.
Navraag bij Flexwebhosting leverde het antwoord op dat de public_html in de hoofdmap weliswaar gelinkt is naar de public_html in het domein, maar dat niet elk programma deze link "begrijpt".
Vraag 1
Heeft iemand een idee hoe dit zit? Je mag verwachten dat bij de juiste instellingen in ftp de site automatisch op de juiste plek terecht komt, toch?
Als ik binnen KompoZer de map public_html open krijg ik het volgende te zien:
ftp://mijnsite@ftp.mijnsite.nl/public_html/in het venster staat dan een tabel met alle bestanden die ik geupload heb.
Vraag 2
Vanwaar die @ in de adressering?
Mijn uploadopdracht in ftpvan KompoZer luidt:
ftp://ftp.mijnsite.nl/public_html/Vraag 3
Gebruik ik wel de goede adressering? Of begrijpt KompoZer de link inderdaad niet zoals Flexwebhosting aangeeft?