Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Alt+F2  (gelezen 925 keer)

eric_edgy

• Gast
Alt+F2
« Gepost op: 2008/04/24, 11:20:32 »
Alt+F2 levert je een window op om een toepassing te starten. Het invulveld heeft een rolmenu, waarin volgens mij maximaal 10 reeds eerder gebruikte commando's staan. Ik had liever gehad, dat alle reeds eerder gebruikte commando's zichtbaar blijven. Hoe kun je dit regelen ? Waar staat het bestand hiervoor ?

Offline tabasco

• Lid
Alt+F2
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/24, 20:23:58 »
Hier kun je het history bestand vinden:
~/.gconf/apps/gnome-settings/gnome-panel/%25gconf.xml

Ik weet alleen niet waar je aan zou kunnen passen hoeveel/wat er zichtbaar is.

Alt+F2
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/24, 21:00:17 »
Hier vind je de bijbehorende sleutel terug in gconf-editor.  de inhoud die je hier gedeeltelijk kunt zien komt dus overeen met de lijst die er bij mij in zit;
Verder staat er allee: deze sleutel heeft geen schema.. :(
Maar misschien ben je iets met deze informatie.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

eric_edgy

• Gast
Alt+F2
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/25, 10:18:19 »
Bedankt, misschien dat er nog iemand voorbij fietst, die weet hoe je het aantal opgeslagen commando's verandert. Ik weet in ieder geval de juiste plek te vinden.