Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vage vraag t.a.v. mijn programma's, maar toch maar gesteld.  (gelezen 533 keer)

Offline Dump

• Lid
Vage vraag t.a.v. mijn programma's, maar toch maar gesteld.
« Gepost op: 2008/04/06, 14:04:23 »
Hoi allen.
Als nieuweling ubuntu geïnstalleerd en ik werk er nu al een week of 3 met goed resultaat mee. Valt best mee alhoewel ik van sommige onderdelen de ballen snap (geeft niet want dat komt ooit wel een keertje). In het begin heb ik getwijfeld welke programma's ik welk werk zou laten doen.
Ik gebruiknu openFTD om films te zoeken.
Ik importeer de nzb met Lottanzb en download daarmee de film naar een map die ik heb gemaakt in --- home --- dump --- bureaublad --- en dan in, downloads ---.
Maar nu komt het vage deel waarvan ik niet weet wie wat verder doet.
De film wordt automatisch gerart en gepart (ooit ingesteld) naar weer een andere map. En wel een netwerk map, die dus gedeeld wordt met een andere w XP computer. En nu wil ik dit gaan veranderen. Maar ik weet niet hoe en waar?
Ik ging er steeds vanuit dat ik in het begin Gpar2 had geïnstalleerd. Maar bij --- toepassingen --- installeren/verwijderen --- geïnstalleerde programma's --- staat gpar2 er niet bij. Wel staat PyPar2 aangevinkt en dus vermoed ik dat die dit werk doet. Maar hoe ik dit allemaal ga aanpakken ( en beter gezegd moet benaderen) dat is mij vooralsnog een raadsel. Wie helpt me een stukje op weg?
Doei, Dump.
P.s. Sorry voor de onduidelijkheid maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet vragen.

Ik gebruik ubuntu voor downloaden en branden van films. Op zich werkt dit allemaal naar behor Maar bij de eerste installatie van lottanzb (of hellanzb, wat is het verschil?) en/of bij parren en raren met
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.