Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nicotine bevriest  (gelezen 1131 keer)

eikelmuis

• Gast
Nicotine bevriest
« Gepost op: 2008/03/15, 14:49:25 »
Hallo ik heb nu voor het eerst problemen met Nicotine .
Als ik het programma op start gaat alles nog goed dan voer ik een artiest in bij de "zoeken" en dan word er naar de artiest gezocht en dan begint de problemen als ik dan met de muis de resultaten wil bekijken d.m.v. de schuifbalk aan de rechterkant dan na ongeveer 2 keer schuiven bevriest het programma en is niet meer te bedienen.
De muis kan ik gewoon over het scherm bewegen en ik kan ook gewoon andere programma's openen maar Nicotine zit zo vast als een huis en het enige wat ik nog kan doen is "geforceerd afsluiten" .
Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen ( de instellingen zijn goed daaraan is niets veranderd)

eikelmuis

Offline Soul-Sing

• Lid
Nicotine bevriest
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/15, 14:56:39 »
probeer eens server: 2242

eikelmuis

• Gast
Nicotine bevriest
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/15, 15:03:06 »
Ik heb nu Server 2242 ingevoerd maar weer het zelfde probleem .

Offline Soul-Sing

• Lid
Nicotine bevriest
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/15, 15:05:04 »
Citaat van: eikelmuis
Ik heb nu Server 2242 ingevoerd maar weer het zelfde probleem .
dan zou ik volledig verwijderen en herinstalleren. alles opnieuw instellen, nieuwe pass, shared mappen niet vergeten.

eikelmuis

• Gast
Nicotine bevriest
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/15, 15:06:34 »
Ga ik doen.
Je hoord nog wat het resultaat is.

eikelmuis

• Gast
Nicotine bevriest
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/15, 15:21:51 »
nou ik heb alles opnieuw geinstaleerd ook het verborgen bestand heb ik verwijdert en alles opnieuw ingesteld.
Maar het bevriest weer.

johanmaes

• Gast
Nicotine bevriest
« Reactie #6 Gepost op: 2008/03/15, 18:23:30 »
Ik zou het (verborgen) mapje .nicotine dat in je home folder zit eens verwijderen en dan nicotine terug opstarten. LET OP: al je instellingen zijn dan wel weg, dus die moet je dan terug juist zetten.

eikelmuis

• Gast
Nicotine bevriest
« Reactie #7 Gepost op: 2008/03/15, 18:30:54 »
dat verborgen bestand had ik verwijderd en nicotine opnieuw geinstaleerd maar het probleem blijft.

eikelmuis

• Gast
Nicotine bevriest
« Reactie #8 Gepost op: 2008/03/23, 15:52:52 »
Ik zit nog steeds met het probleem dat na een verloop van tijd mijn programma bevriest ik kan het op dat moment alleen maar geforceerd afsluiten.
Ik heb alles verwijdert wat ook maar met nicotine te maken had maar het mocht niet baaten.
Kan iemand mij helpen.