Oeps, ik schrik een beetje van dit antwoord.
Slaat de vraag of dit te lang wachten is op die ene minuut van die blackhole en weet ik wat niet meer, dan zeg ik. Ik weet niet waar je het over hebt. Ik hoef n.l. helemaal niet te wachten want de vraag is wat deze 2 bestanden op mijn schijf doen en/of ze bij elkaar horen.
Maar slaat de vraag of dit te lang wachten is op MIJN vraag of niemand een idee heeft na 3 dagen van posten zonder antwoord? Dan zeg ik. Ik dacht dat ik dit vriendelijk verwoord had gezien het feit dat eengemiddeld antwoord op dit forum minimaal is. Want als nieuweling heb ik hier ervaren dat ik soms al een antwoord heb voordat ik de vraag later alsnog wil verduidelijken. Mijn verbazing over deze snelheid van beantwoorden heb ik al in meerdere van mijn topics geuit. En ook mijn dank daarvoor uitgesproken. Mijn conclusie was dan ook dat mogelijk deze vraag over het hoofd werd gezien. Bovendien sluit ik ook niet uit dat men geen antwoord weet op mijn vraag. Heb ik trouwens ook geen problemen mee. Maar leg is uit, ditbenik, wat je nu precies bedoeld. Doe ik soms iets verkeerd? Dan hoor ik dat graag want dat zou ik niet leuk vinden.
Doei, Dump.