Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iconen in de Toolbarfolder.  (gelezen 628 keer)

Iconen in de Toolbarfolder.
« Gepost op: 2008/03/31, 16:03:13 »
Onder Firefox zit een balk met makkelijk aan te klikken websites. Heel handig. Onlangs ging ik over van Ubuntu naar Kubuntu en wat blijkt? De iconen op die balk hebben ineens meer ruimte nodig. Is dat effect op te heffen?

« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/01, 10:36:26 »
Klik op beeld, kies werkbalken, kies onderaan "aanpassen", vink daar helemaal onderaan aan "kleine pictogrammen".
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/01, 16:04:01 »
Beste Prosper, dat had ik al gedaan. Ook onder Ubuntu had ik die optie al aangeklikt. De Icoontjes zelf hebben onder Kubuntu kennelijk meer ruimte nodig dan onder Ubuntu, althans zo lijkt het. Maar is dat wel zo?

« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/01, 18:41:50 »
Waarschijnlijk is dat wel zo. Er bestaan van de meeste verzamelingen iconen namelijk verschillende sets met telkens andere groottes.  Nu heb ik er verder wel geen flauw idee van hoe je kunt aanpassen dat je windowmanager een set zou gebruiken met een kleinere afmeting...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/02, 00:30:11 »
De kunst is iemand te vinden die er wel een idee van heeft. Misschien dat die zich melden wil. Daar wachten we dan maar op.