Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Calendar view - Evolution  (gelezen 1053 keer)

cckarman

• Gast
Calendar view - Evolution
« Gepost op: 2008/03/14, 00:19:50 »
Ik gebruik dagelijks de kalender in Evolution met een grote voorkeur voor de 5-daagse weergave. Standaard gebruikt Evolution echter altijd de 7-daagse weergave, dus moet ik telkens switchen. Weet iemand hoe ik altijd automatisch de 5-daagse krijg? In de preferences staat hiervoor geen optie.

Chris

Offline joop905

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/14, 00:36:29 »
Agenda open ga naar : Bewerken > voorkeuren
daar zie je Werkdagen.

geluk er mee.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/14, 09:14:44 »
Het normale gedrag van evolution zou moeten zijn dat hij gewoon je laatste "view" onthoudt. Dat doet hij bij mij althans. Als ik naar "Work week" switch, dan evolution verlaat, terug opstart en naar de calender ga, dan is hij nog steeds in work week. Je gebruikt toch ook de versie die komt met Ubuntu 7.10?

cckarman

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/20, 23:13:47 »
Beide werkt inderdaad zoals jullie zeggen; echter, als je bladert door de weken (door de weeknummers aan te klikken), dan springt evolution automatisch naar het weekoverzicht. Ik zou dan ook alleen de werkweek willen zien.