Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ternimal gebruiken  (gelezen 743 keer)

servicedienstict

• Gast
Ternimal gebruiken
« Gepost op: 2008/02/22, 09:32:36 »
hi allemaal,

Wij zijn bezig met een project van onze stage. Dit project houd in tot we 12 pc's met ubuntu moeten istalleren voor Malawi dit is een land in Afrika. We hebben de pc's zover klaar alleen we hebben een bepaalde instelling moeten maken tot de terminal niet geopend kon worden via de normalen locatie. Maar we hebben dit laten doen maar nu hebben we de terminal nodig en weten niet of er een anderen locatie is waar je hem kunt openen. we hebben hem dringend nodig om de laatste aanpassingen te maken.

Bij deze vraag ik jullie om hulp en ook de vraag als we nog ergens problemen mee hebben of  je berijd bent om ons verder te helpen als we nog problemen hebben.

met vriendelijke groet,

Servicedienstict.    www[dote]servicedienstict[dote]com

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
Ternimal gebruiken
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/22, 10:00:55 »
Geen idee hoe jullie het hebben dicht getimmerd, maar probeer eens alt-F2 en dan "gnome-terminal". Als dat niet werkt moet je toch iets meer informatie geven over hoe en waar het is dicht getimmert. Voor problemen kun je natuurlijk altijd terecht op het forum, iedereen hier is bereid te helpen ;)

Offline Rulus

• Lid
Ternimal gebruiken
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/22, 10:11:13 »
CTRL+ALT+F1, dat werkt altijd :)

Ternimal gebruiken
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/22, 10:32:51 »
Citaat van: Rulus
CTRL+ALT+F1, dat werkt altijd :)
en CTRL+ALT+F7 om er terug uit te raken ...
Napoleon, don't be jealous 'cause I've been chatting online with babes all day. Besides, we both know that I'm training to become a cage fighter.

Offline JvH

• Lid
Ternimal gebruiken
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/22, 10:53:38 »
Citaat van: "Kip Dynamite"
en CTRL+ALT+F7 om er terug uit te raken ...
LOL da's inderdaad handig om te weten. Ik weet nog de eerste keer dat ik CTRL+ALT+F1 uitprobeerde... Ik heb toen maar de computer gereset omdat ik geen idee had hoe ik terug moest keren naar m'n desktop :D