Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Kubuntu] request bepaalde Theme/style.  (gelezen 664 keer)

jelte

• Gast
[Kubuntu] request bepaalde Theme/style.
« Gepost op: 2008/01/31, 14:11:40 »
Hallo beste mensen.

mischien is dit mischien ene beetje onmogelijke vraag maar ik ga het toch proberen. ik zocht op internet alvast een leuke Theme/style op voor Kubuntu die ik vandaag/vanavond ga instaleren. maar ik weet niet meer waar een voorbeeldje stond ervan.

nu vraag ik herkent iermand aan de hand van mijn bescrhijving welke theme/style ik bedoel? zo ja wil; je eventje een downlaod linkje posten?

Beschrijving:

De basis kleur bij deze theme/style was bladgroen en alle vensters en werkbalken waren een tintje transparant/mat. volgens mij als ik diep graaf in mijn geheugen had ikhet gevonden op een  officele KDE4/Kubuntu site. maar op deze tags kan ik hem niet meer terug vinden.

ik verwacht het eigelijk niet maar wie o wie herkent deze theme/style?

PS: extra vraagje:

weet men ook als je een thema/style download hoe je deze moet instaleren?

met vriendelijke groet:

Jelte,

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
[Kubuntu] request bepaalde Theme/style.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/05, 16:57:30 »
PS: extra vraagje:

weet men ook als je een thema/style download hoe je deze moet instaleren?

Systeem voorkeuren uiterlijk. Gewoon het ingepakte bestand selecteren en dan installeren. Dit werkt volgens mij ook voor kde.