Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: MSN onder LInux  (gelezen 5192 keer)

Azalin

  • Gast
MSN onder LInux
« Reactie #25 Gepost op: 2006/07/06, 23:01:17 »
Mercury zit idd niet in de repos, maar je kunt hem inderdaad downloaden van mercury.to Ik persoonlijk zou alleen wel voor de .deb kiezen, al was het dan alleen al makkelijker te deinstalleren :) Maar dat moet ieder voor zich weten.

sonics

  • Gast
MSN onder LInux
« Reactie #26 Gepost op: 2006/07/09, 21:46:23 »
ik heb t nu up en running. Mercury dan na verschillende problemen.
Je moet namelijk de laatste beta nemen en niet de final versie om de auto-update check uit te schakelen. (daar hangt ie op als de mercury server eruit ligt).

Mijn webcam aan de gang krijgen was ook een gedoe, maar na wat java bestanden installeren, en handmatig kopieren was het hoera! het werkt.

mercury is qua functies wat het dichts bij msn messenger komt vind ik. Al voelt het wel wat trager aan (het is en blijft java he)

Azalin

  • Gast
MSN onder LInux
« Reactie #27 Gepost op: 2006/07/09, 22:54:58 »
Tja, dat hangen op die check (wat ik overigens in de final toch echt wel uit heb weten te zetten hoor) was voor mij al irritant, maar het feit dat Merucry zo traag is was een grotere reden om terug naar Gaim te gaan. Plus dat soms Merucry mijn hele desktop vast liet lopen. Dat was helemaal de reden voor mij om terug te gaan naar Gaim. Alleen die heeft inderdaad (nog?) geen Webcam support. Nu moet ik zeggen dat