Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: libc?? error bij... alles  (gelezen 688 keer)

bartveg

• Gast
libc?? error bij... alles
« Gepost op: 2008/01/05, 13:05:33 »
Hallo,

Op mijn server krijg ik, welk commando ik invoer alleen maar:
Inconsistency detected by ld.so: dl-minimal.c: 84: __libc_memalign: Assertion `page != ((void *) -1)' failed!

ik kan daar dus helemaal niks van. ALs ik dan via de website van de host een recovery boot doe kom ik in een apart besturingssysteem met in de map /repair al de bestanden van mn eigen server.

Kan iemand mij hiermee helpen??

Bart

« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/06, 08:18:18 »
Kun je je probleem iets duidelijker omschrijven ?  Gaat het om een thuisnetwerk, of is het een webserver ?  Welk besturingssysteem draai je op de server .  Welk OS op de client ?  Over welke hardware hebben we het hier ?  Wat is hoe met welk verbonden: hubs, routers, wifi ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/06, 12:19:38 »
Hoe boot je in recovery mode op afstand en welk besturingssysteem is dat dan?

Offline Tukcedo

• Lid
    • http://www.tukcedo.nl
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/06, 13:36:06 »
Heb je al geprobeerd om alle filesystems te checken? Boot in single user mode en ga ze allemaal 1 voor 1 af.
Tukcedo Services - Unix en Linux Consultants
http://www.tukcedo.nl

« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/06, 13:47:41 »
Google eens op die foutmelding, of wat keywords eruit, zoals dl-minimal.c, __libc_memalign, ... Doe ik ook altijd :)

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net