Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 7.10 Evolution gaat op zwart bij nieuw bericht.  (gelezen 540 keer)

7.10 Evolution gaat op zwart bij nieuw bericht.
« Gepost op: 2007/12/09, 19:37:36 »
Wil ik een nieuw bericht in Evolution opstellen, verschijnt er opeens een zwart scherm waarin ik in het donker nog wel wat rond kan klikken met de muis en dan verschijnen er nog wat menuutjes... echter geen enkel menuutje waardoor ik t scherm weer gewoon op wit kan zetten.
Lekker handig dus......
Ik heb in een mail die in zo straks heb beantwoord nog wel op een zwart vakje geklikt maar zag toen niet dat dit ook maar enig effect had.
Maar goed, nu zijn de raapjes gaar......
Ik zie niet met welke instelling ik dit terug kan zetten..... het valt niet mee, zo in het donker....

Tipjes?

Ah.... ik zie dat ie ook op zwart gaat als ik een mail wil beantwoorden.... dus niet alleen het veld waarin je moet schrijven is zwart, maar werkelijk alles, behalve de titelbalk met daarin zoiets als nieuw bericht.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline siegi

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/12, 23:22:30 »
Lijkt me eerder op een compiz probleem. Maar is alleen raar dat je het alleen bij evolution hebt
Probeer de desktopeffecten is uit te zetten onder systeem> voorkeuren > uiterlijk > desktop effecten.

« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/13, 13:46:28 »
Het probleem had zich geheel spontaan hersteld. Uiteraard wel nadat ik echt tijdenlang aan het zoeken ben geweest he, zo gaat dat nou vaak.....

Zonder desktopeffecten verloopt het wisselen van scherm hier overigens een stuk netter en streeplozer dan met effecten. Jammer eigenlijk.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?