Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mail +bijlage importeren  (gelezen 808 keer)

Mail +bijlage importeren
« Gepost op: 2007/12/11, 23:25:16 »
Ik ben nu de wanhoop nabij, na tich pogingen heb ik toch echt hulp nodig.
Ik wil gaarne mijn e-mail uit outlook-express exporteren naar Evolution.
Alles van Outlook-express geimporteerd in Eudora daarna in Evolution de outlook-epress folder geimporteerd uit Eudora. Helaas komen de bijlages niet mee terwijl dat voor mij het belangrijkste is. Weer geprobeerd in Eudora(onder Windows) outlook-express mail folder importeren, zelfs alle!!! mailtjes geopend in de hoop dat de link zou worden gelegd met de bijlages. In Eudora kan ik de bijlages wel open. Daarna weer in Evolution importeren. Helaas!!
Hoe kan ik mijn mail importeren incl. bijlages? Heb het hele web al afgestruind maar niets bruikbaars gevonden.

Groet,
Erwin

Mail +bijlage importeren
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/12, 00:09:00 »
Ik heb een HowTo gemaakt op Ubuntu Wiki zodat je in een oogwenk alles zoals je het nu hebt in Windows in 15 minuten ook in Ubuntu hebt.

Mail Importeren naar Ubuntu

En vergeet evolution even en ga eerst Thunderbird gebruiken.
Die lijkt nog het meest op outlook expres.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Mail +bijlage importeren
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/12, 01:02:08 »
Bedankt voor het antwoord, kan ik dan van Thunderbird naar Evolution?
Dat is mijn vraag: mail incl. bijlages importeren in Evolution