Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wel cubes, maar geen kleine !  (gelezen 691 keer)

Offline krommenek

• Lid
Wel cubes, maar geen kleine !
« Gepost op: 2007/12/31, 19:16:07 »
Hoi,

Een vraagje, kan met de compiz instellingen wel een draaiende cubes maken, maar op het bureau blad zie ik de cubus niet !!
Met ander woorden, als ik op de rechter of linker pijl druk, draait mijn bureaublad een stap naar links of rechts.
Echter als ik naar mijn bureaublad kijk, met bv op 1 buraublad geen aplikatie geopend, zie ik niet zo'n verkeinde cubus op mijn desktop, waarop ik de ander geopende aplikaties zie.

Klinkt ingewikkelt, maar misschien kan iemand helpen. Zal porberen het nog duidelijker te vertellen.

Op alle voorbeelden op internet zie ik dan ook een cubus met op elke zijde een geopende applikatie. Ik kan dus wel op alle 4 de zijdes een verschillende applikatie starten, daar naar toe 'draaien' m.b.v. mijn pijltjestoets links en rechts, maar op een leeg bureaublad zie ik dus geen verkleinde cubus met de geopende applikaties!

Hoop dat het duidelijk is en iemand een oplossing of hint heeft.

groet,
Eric

Ralphius

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/01, 02:24:11 »
heel eenvoudig : je muiswieltje ingedrukt houden en dan maar draaien en bewegen en je zal zien dat je je kubus volledig zelf bestuurd!
Als je geen muiswieltje hebt , het kan ook met toetsencombinatie maar dan weet ik nu ook niet echt...

Offline krommenek

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/01, 16:30:21 »
Hoi,

Dit zijn berichten, dit werkt helaas niet voor wat betreft het muis wieltje opmijn muis. Maar de toetsen combinatie SUPER (windows)-toets + TAB en dan pijltje links of recht, dan gaat er gedraait worden :D :D

YES YES YES.

Bedankt, Groet,
Eric