Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: In welk pakket zitten bootscripts Debian/Ubuntu  (gelezen 640 keer)

In welk pakket zitten bootscripts Debian/Ubuntu
« Gepost op: 2007/12/08, 14:22:49 »
Hallo,

Ik ben de broncode van Debian aan het downloaden om een LFS systeem te maken. Nu vraag ik me af: in welk bronpakket staan de bootscripts? Die scripts in /etc/rc.X/ dus?

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/08, 15:05:13 »
SeySayux: dat zit in het pakket sysvinit

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/08, 15:07:00 »
Bedankt SeySayux voor het snelle antwoord!

M.a.w. Ik heb het zelf maar moeten uitzoeken omdat iedereen hier zo snel mij helpt :)

- SeySayux
LibSylph
SeySayux.net

Offline siegi

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/08, 15:19:42 »
seysayux verwacht je nu echt op een half uur een antwoord?  Op een vrij complexe vraag voor de meeste hier.

« Reactie #4 Gepost op: 2007/12/08, 17:52:49 »
Citaat van: siegi
seysayux verwacht je nu echt op een half uur een antwoord?  Op een vrij complexe vraag voor de meeste hier.
nee eigenlijk niet. Maar daarom heb ik er ook een smiley bijgezet. Maar ik heb het antwoord nu.
PS ik geloof dat ik naar een andere linux-community zal moeten gaan. Ik zit namelijk niet meer met "mijn webcam doet het niet, mijn printer doet het niet, mijn usb-hardeschijf doet het niet, mijn compiz fusion doet het niet" vragen, maar met echte technische vragen... Niet dat ik hier weg wil of zo. ;)

- SeySayux
LibSylph
SeySayux.net