Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bakken van een afspeelbare DVD in K3B lukt niet  (gelezen 667 keer)

KwastjeModus

• Gast
bakken van een afspeelbare DVD in K3B lukt niet
« Gepost op: 2007/11/21, 17:53:58 »
Ik kijk elke avond naar een aflevering van allo allo. (Iedereen heeft zo z'n manieren om zich te ontspannen nietwaar)
Ik heb dvd 4 binnengehaald via usenet. Echter bij het branden van het geheel (zie plaatje)
http://img514.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukk3bthecdandxx9.png
krijg ik de volgende melding:
http://img410.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukpp6.png

Heeft iemand een idee hoe ik toch eventuele mankementen kan omzeilen en een afspeelbare dvd kan bakken?

(Is misschien een beetje offtopic, maar ik hoor graag suggesties)

Offline ronney

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/21, 18:36:06 »
Lijkt me simpel. Er missen wat bestanden. Heb ik ook weleens gehad. Gewoon opnieuw binnenhalen. Zijn de bestanden wel compleet? Neem aan dat er ook PAR2 bestanden zijn bijgevoegd.  Daarmee kan je ze repareren. Welk programma haal je het binnen? Ik gebruik Sabnzbd in Ubuntu en Hellanzb in Pardus. Was daar makkelijker op te installeren namelijk.

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/21, 19:16:37 »
Citaat van: ronney
Lijkt me simpel. Er missen wat bestanden. Heb ik ook weleens gehad. Gewoon opnieuw binnenhalen. Zijn de bestanden wel compleet? Neem aan dat er ook PAR2 bestanden zijn bijgevoegd.  Daarmee kan je ze repareren. Welk programma haal je het binnen? Ik gebruik Sabnzbd in Ubuntu en Hellanzb in Pardus. Was daar makkelijker op te installeren namelijk.
Ik gebruik Hellanzb. Een prima programma. Er werd aangegeven dat een en ander gerepareerd en compleet was. Maar ja, als opnieuw binnenhalen het enige wat erop zit, dan moet ik dat maar doen. Lukt me nooit meer voor het slapengaan. (vrouw verdrietig)

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/21, 19:47:36 »
Ik heb de meeste VOB bestanden in mandvd bij elkaar gebracht en brand er maar op die manier een dvd van. De subs zijn ingebakken, (dit is een serie die iemand opgenomen heeft van de Belgische tv)