Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: alacarte menu editor - is bij mij niet zichtbaar  (gelezen 708 keer)

KwastjeModus

• Gast
alacarte menu editor - is bij mij niet zichtbaar
« Gepost op: 2007/11/11, 13:29:39 »
Ik ben bezig om DVD shrink te laten draaien. Er staat inmiddels een icoon op mijn desktop, maar volgens de uitgebreide handleiding die Bartek schreef moet ik dat icoon ook aan het menu kunnen toevoegen met alacarte menu editor.
Volgens de wet van Bartek zou dat onder toepassingen>hulpmiddelen zichtbaar moeten zijn. Ik kijk daar, maar het is daar niet te zien. Volgens synaptic is dat pakket wel geïnstalleerd. Hoe maak ik dat zichtbaar?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/11, 13:34:05 »
Het staat bij Systeem>Voorkeuren>Hoofdmenu

« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/11, 13:42:51 »
Startknop rechts aanklikken > edit menus

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/11, 13:51:36 »
Citaat van: Johanvd
Het staat bij Systeem>Voorkeuren>Hoofdmenu
Ik neem aan dat hoofdmenu in mijn geval dat main menu is. Ik klik dat aan, het vak opent, maar daarna wordt het scherm donker. (reageert niet meer).

Citaat van: deFrysk
Startknop rechts aanklikken > edit menus
Ook hier kom ik bij ht main menu. Ook als ik hem zo open wordt het raampje na enkele seconden donker en reageert het niet meer.

------ Ah, ik was teveel dingen tegelijk aan het doen, nu werkt het wel. Bedankt. ---
@Bartek, in de handleiding voor wine staat dat het aanpassen via toepassing te bereiken is, dit lijkt niet correct. Voor de rest een uitstekende handleiding.