Ubuntu
Ondersteuning
Gemeenschap
Nieuws
Partners
Ubuntu Nederlands
Documentatie
Forum
Mailinglijst
Engelstalig
Nieuws:
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Ubuntu Nederlands
»
Ondersteuning
»
Software en configuratie
»
Kan niks instaleren
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Kan niks instaleren (gelezen 736 keer)
jftaal2
Lid
Kan niks instaleren
«
Gepost op:
2007/11/03, 11:07:58 »
Hallo ik heb Ubuntu geïnstalleerd en vindt het er goed uit zien alleen al ik een programma wil installeren of een codec via totem krijg ik de volgende melding telkens op nieuw.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The list of applications is not availabe
Click on 'Reload' to load it. To reload the list you need a working internet connection.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens click ik op reload of refresh en begint het iets te downloaden. weet niet precies wat het is want het venster is maar 1 sec zichtbaar en verdwijnt daarna weer. vervolgens laat het weer de lijst zien met software of codecs. Maar wil ik het programma weer aanvinken om te instaleren krijg ik weer de zelfde melding. Kortom ik kan niks instaleren. Weet iemand hoe dit te verhelpen valt?
Gr Jeroen
Meld dit bericht aan de moderator
Soul-Sing
Lid
Kan niks instaleren
«
Reactie #1 Gepost op:
2007/11/03, 11:09:54 »
ga naar synaptic pakketbeheer, en vink daar alle beschikbare bronnen aan, daarna gebruik je de reloadbutton in synaptic pakketbeheer. en klaar!
jftaal2
Lid
Kan niks instaleren
«
Reactie #2 Gepost op:
2007/11/03, 17:18:58 »
Bedankt ik was er zelf al achter gekomen. Maar nogmaals bedankt
Pagina's: [
1
]