Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: feisty of gutsy  (gelezen 1230 keer)

Offline dejoom

• Lid
feisty of gutsy
« Gepost op: 2007/11/02, 17:24:48 »
Wie vind feisty beter dan gutsy

ik ben een grotere fan van feisty

ik heb het gevoel dat met gutsy er minder echt goed werkt :(:(

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
feisty of gutsy
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/02, 19:19:40 »
Dan ben ik het niet met je eens, in Gutsy werkt alles beter.
Maar dat is op mijn PC, mijn hardware en mijn instellingen, het kan bij jou anders zijn natuurlijk.
Niemand zal je verbieden om Feisty te gebruiken, voorpig wordt het nog ondersteund :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Offline BailHope

• Lid
    • Techneut
feisty of gutsy
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/02, 19:31:51 »
Ik had ook het gevoel dat bij Feisty alles out of the box werkte. In Gutsy moest ik hier en daar nog wel wat prutsen voor alles werkte. Dit met dezelfde computer, op dezelfde partitie met een clean install.

Ik vond Gutsy niet onmiddellijk leuk. Nu werkt Gutsy wel na wat gepruts maar ik vind het spijtig.
Ubuntu user #12046
Mijn blog voor techneuten: http://techneut.wordpress.com
Voor de professionele IT'er: http://it-potato.blogspot.com

Offline ejfrolich

• Lid
feisty of gutsy
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/02, 20:25:49 »
Ik heb zelf beide draaien. Feisty op mijn desktop (Dual boot met XP) en Gutsy op mijn Laptop (alleen maar Gutsy). Ik ben wel met veel dingen aan het klooien maar voor mijn vriendin heb ik Gutsy op haar laptop gezet en dat werk prima. Ze went snel aan geen windows... Dat laatste is goed. Halverwege vogend jaar wil ik hier iedereen om hebben, desnoods met geweld haha.

Ik ben erg tevreden over Gutsy!
Linux Mint, mijn nieuwe keus!

deadheron

• Gast
feisty of gutsy
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/02, 20:31:59 »
Op feisty werkte alles out-of-the-box (hoewel er geen box is :P) behalve WPA op mijn wireless kaartje. En op gutsy werkte alles out-of-the-box, incl. WPA op me wireless kaartje. Dus geef mij maar Gutsy :D

Offline ejfrolich

• Lid
feisty of gutsy
« Reactie #5 Gepost op: 2007/11/02, 21:19:13 »
Ook wel leuk is dat de kids hier niks met Ubuntu wilde tot deze versie ...het oog wil, zeker bij de jeugd, ook wat! Het ziet er steeds gelikter uit. Nu willen ze bijna...
Linux Mint, mijn nieuwe keus!

Offline Hanssun

• Lid
feisty of gutsy
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/02, 21:23:30 »
ik ben een echte Gutsy Gibbon fan :) , hier werkt alles Top .

Gr Hans,

deadheron

• Gast
feisty of gutsy
« Reactie #7 Gepost op: 2007/11/02, 21:44:39 »
Citaat van: ejfrolich
Ook wel leuk is dat de kids hier niks met Ubuntu wilde tot deze versie ...het oog wil, zeker bij de jeugd, ook wat! Het ziet er steeds gelikter uit. Nu willen ze bijna...
haha dat ken ik iedereen vindt ubuntu trash, todat ik ze compiz-fusion laat zien. Dan moeten ze het ineens allemaal hebben!

wiem

• Gast
feisty of gutsy
« Reactie #8 Gepost op: 2007/11/02, 22:31:12 »
Bij mij werkt gutsy ook perfect. Eerst niet na een probleempje met de videokaar, maar dan moet je even het programma "envy" gebruiken. Nadien werkte alles perfect !