Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: DVDstyler  (gelezen 1876 keer)

startrekfan001

• Gast
DVDstyler
« Gepost op: 2007/10/23, 14:28:41 »
wie gebruikt er DVDstyler en heeft iemand problemen gehad met de installatie ervan?

en mjpegtools? daar iemand problemen mee???

Ik heb mjpegtools geinstalleerd maar nu wou ik DVDstyler installeren en hij zegt "mjpegtools required" ofzo met dat dependencies gedoe.

wat is er aan de hand?

Offline vanadium

• Lid
DVDstyler
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/23, 21:06:39 »
DVDStyler heb ik geïnstalleerd en gebruikt. Je gebruikt toch Synaptic om DVDStyler te installeren?

startrekfan001

• Gast
DVDstyler
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/24, 16:26:40 »
synaptic????? nee? wat is dat??

Offline vanadium

• Lid
DVDstyler
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/24, 16:54:01 »
"System - Administration - Synaptic package manager " in mijn engelse versie. apt-get via de commandolijn. Als je iets anders wil installeren, moet je eerst kijken of het in synaptic staat: dit zijn pakketten geconfigureerd voor installatie onder Ubuntu. Installeren gebeurt met één klik. Best ook eens één en ander over Ubuntu lezen, want dit is basis.

startrekfan001

• Gast
DVDstyler
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/24, 19:46:40 »
ja maar ik doe het zonder internet. Ik zit nu te internetten op de windows pc van me ouders. de ubuntu pc heeft geen internet. ik zet alles er met een usb stick op.

Offline kiersie

• Lid
    • http://www.gboek.nl
DVDstyler
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/24, 20:43:22 »
dvdstyler zit ook niet in de repoos

Offline vanadium

• Lid
DVDstyler
« Reactie #6 Gepost op: 2007/10/25, 09:52:38 »
Bij mij wel (Feisty), want anders had ik hem vast niet geïnstalleerd gekregen. Er wordt hier evenwel een insteressante vraag gesteld en die is: hoe kan je "offline" pakketten op een gemakkelijke en veilige mannier installeren?

startrekfan001

• Gast
DVDstyler
« Reactie #7 Gepost op: 2007/10/25, 19:55:32 »
Ja precies! Het is me bijvoorbeeld nog steeds niet gelukt om Jahshaka geinstalleerd te krijgen!! De source code is wel beschikbaar maar als noob die Ubuntu net een weekje heeft geinstalleerd weet ik niet hoe dat werkt.... Heeft iemand een lijst met dependencies voor Jahshaka? Als ik die heb kan ik iig een tutorial gaan uitproberen over het compilen... (het zou natuurlijk heel fijn zijn als iemand t voor me zou willen compileren maar dat durf ik eigenlijk niet te vragen :) )