Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Audacious mediaplayer  (gelezen 724 keer)

Offline Tom

• Lid
Audacious mediaplayer
« Gepost op: 2007/10/21, 13:12:54 »
Goede middag weet iemand hoe ik mijn Audacious  moet conf zodat ik de track kan zien (wat er gespeelt word) links onder in het paneel.
Als iemand kan helpen zou ik zeer blij zijn.
Met vriendelijke groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Audacious mediaplayer
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/21, 14:09:21 »
Citaat van: wandarooze
Goede middag weet iemand hoe ik mijn Audacious  moet conf zodat ik de track kan zien (wat er gespeelt word) links onder in het paneel.
Als iemand kan helpen zou ik zeer blij zijn.
Met vriendelijke groeten Tom.
Wanneer je met de rechtermuisknop klikt op de letter A rechtsonder in het beeld dan krijg je een popup met onderin de keuze preference, hier kan je alles insteelen zoals je dat zelf wilt.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)

Offline Tom

• Lid
Audacious mediaplayer
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/21, 15:08:10 »
U heeft  mij ongeloofenlijk goed geholpen met die link ben er zeer blij mee.
Vriendelijk bedankt en nog een prettige zondag.
Groeten van Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.