Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [7.10] Ubuntu denkt dat ik constant indruk  (gelezen 760 keer)

3lvis

• Gast
[7.10] Ubuntu denkt dat ik constant indruk
« Gepost op: 2007/10/22, 15:42:23 »
Hoihoi,

Ik heb sinds gisteravond een heel vreemd probleem. Ik was bezig met de instellingen van Compiz, verder niets raars gedaan. Maar nu lijkt het alsof ik de Alt toets de hele tijd indruk, terwijl ik dat niet fysiek doe. Als ik nu met mijn linkermuisknop op een venster klik, wil Gnome hem verplaatsen, en met mijn scrollwiel de venstergrootte aanpassen. Normaal moet ik daar dus de Alt toets voor indrukken. Ik moet nu steeds Alt wel indrukken om een normale linkermuisdruk te doen.

Maar... als ik alleen de d indruk, wat dus d zou moeten zijn, werkt het weer niet (zou de URL-balk van FF moeten selecteren.) Het werkt dus erg selectief. Weet iemand wat het probleem hier is?

Alvast bedankt :)

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/22, 16:06:16 »
fysiek blijft de toets niet hangen? ik zou compiz afsluiten, rebooten en daarna compiz wederom starten.

3lvis

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/22, 16:32:59 »
Citaat van: leoquant
fysiek blijft de toets niet hangen? ik zou compiz afsluiten, rebooten en daarna compiz wederom starten.
Neen, fysiek bleef ie niet hangen. Compiz restarten heeft inderdaad gewerkt, dankjewel! Toch raar trouwens, vannacht is ie ook uit geweest, dus is Compiz opnieuw gestart.