Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem bij openoffice update  (gelezen 866 keer)

Offline Kev

• Lid
Probleem bij openoffice update
« Gepost op: 2007/10/05, 15:53:42 »
Er zijn weer een hele boel updates verschenen voor openoffice, maar deze mislukken met een 404 error: not found
Kan het zijn dat deze paketten gewoon nog niet volledig op de servers staan.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline joop13

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/05, 15:58:21 »
Ik heb ze volledig binnen zonder foutmelding. Is je internetverbinding er dan even uitgeweest?
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,

Offline Kev

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/05, 16:00:26 »
Niet dat ik weet, maar misschien ligt het aan de mirror die ik gebruik, zal voor de zekerheid eens de mirror veranderen, vroeg het gewoon om te zien of het geen algemeen probleem was.

Edit, het is inderdaad zo dat de mirror de schuld draagt hiervoor, maar het opdaten van openoffice op de nl mirror is ook behoorlijk baggertraag.

Edit van de edit, de update is eindelijk geslaagd, lag dus zeker aan de mirror, iedereen die een BE mirror gebruikt en dit probleem heeft moet dus gewoon overschakelen op een andere dichtbijzijnde mirror. Voor mijn gemak heb ik een DE mirror gebruikt, die ging sneller.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/06, 17:41:57 »
Ik had er ook problemen mee kreeg 18 update waarvan 1 een securty en de rest iets van open office.
De download heeft drie kwartier geduurt bleef regelmatig stilstaan maar is er toch op gekomen.
Heb geen error gehad.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.