Vooralsnog kun je slaapstand en pauzestand beter uitschakelen:
http://forum.ubuntu-nl.org/message/138860#p138860
Hangt er een beetje vanaf uitschakelen of niet. Ik zou ook eens willen weten wat het probleem bij hem juist is, want werkt niet goed is nogal vaag.
Bij mijn medion bak gaat het tegenwoordig 9 op de 10 goed. En de 10de keer herstart hij gewoon inplaats van te resumen. En combinatie met compiz/beryl kan ook fouten opleveren maar dat heb ik opgelost door sync to vblank af te zetten.
Hoi,
HEt lijkt erop dat mijn HP Compaq nx9005 met Gutsy 7.10.2.12 kernel wel juist de Hibernate ingaat. Laptop wordt zelfs netjes geheel uitgeschakeld.
Bij herstart komt ubuntu logo op het scherm, na verloop van tijd wordt het scherm zwart. De harddisk inicator knippert geregeld. Op een bepaald moment is er geen leven meer en gebeurt er niks meer,.
Rest alleen nog 4 sec. de power button te drukken en opnieuw starten.
Dan start laptop weer gewoon op.
Misschien zijn er nu weer hint voor mij in het verschiet om deze funtie te doen werken.
BTW: met de 7.10.2.11 kernel werkte hibernate voor de helft van de keren dat het systeem in hibernate werdt gezet goed. voor de rest starte de laptop gewoon opnieuw op. Het is er dus slechter op geworden met deze kernel upgrade v.w.b. hibernate.
Groetjes,
Eric