Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PHP - Eclipse SDK  (gelezen 791 keer)

me

• Gast
PHP - Eclipse SDK
« Gepost op: 2008/06/18, 12:08:48 »
Ik heb gisteren dus Eclipse geïnstalleerd en ook de PHP plugin gedownload en geïnstalleerd maar als ik een bestand wil openen komt er een fout van de editor.

Het lijkt me het eenvoudigste als ik het gewoon helemaal opnieuw installeer maar aangezien ik nogal een newb ben met linux (al bij al nog maar 3 uur in totaal echt mee gewerkt ofzo misschien) zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik stap voor stap PHP - Eclipse SDK installeer?

PHP - Eclipse SDK
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/18, 20:15:35 »
Als je in Synaptic zoekt op eclipse krijg je alle pakketen te zien. De hokjes er voor aanklikken, van de pakketen die je wilt hebben, dan markeren voor installatie. Hierna op toepassen drukken, dan op installeren.
Ik weet niet wat voor een soort pakketje de PHP plugin is? Als het een deb is kan je het zonder problemen installeren, als het een tar.gz is o.i.d. dan moet je het uitpakken en handmatig installeren of in een mapje van Eclipse zetten.
Meestal is er wel een README file in het pakket waar wat info staat.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

me

• Gast
PHP - Eclipse SDK
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/18, 22:12:25 »
Uiteindelijk had ik alles al goed moest ik alleen ergens nog op klikken in de GUI :p Maar nu kan ik nog altijd geen bestanden openen en bewerken. Moet ik zelf nog een editor aanwijzen of iets instellen hiervoor?

PHP - Eclipse SDK
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/18, 22:47:33 »
Ik weet zelf niets van Eclipse, hier wel een Ubuntu site in het Engels:
https://help.ubuntu.com/community/EclipseIDE
Wellicht staater iets voor je bij.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.