Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem met het werkblad.  (gelezen 867 keer)

Offline jerquin

• Lid
Probleem met het werkblad.
« Gepost op: 2007/09/16, 20:02:28 »
Hallo,
Kan iemand mijn misschien helpen dat ik sinds vandaag een probleem heb na het upgrade van het systeem. Dat ik de balk mis met de icoontjes (sluiten, mini en maximaliseren en het verplaatsen) Het lijkt ook dat de verhouding van de tab bladeren niet meer kloppend zijn. Ik weet niet wat er mis is. Wie o wie kan mij helpen. Wat ik ben vergeten erbij te zeggen dat je normaal kan switchen tussen de aantal werk bladeren werkt niet meer en het verschuiven (verplaatsen) van de werkbladen doet het ook al niet meer. Wie weet het antwoord.
Bij voorbaad vele dank voor de gene die zullen reageren of de oplossing weet.
Hallo, Kan iemand mijn misschien helpen dat ik sinds vandaag een probleem heb na het upgrade van het systeem. Dat ik de balk mis met de icoontjes (sluiten, mini en maximaliseren en het verplaatsen) Het lijkt ook dat de verhouding van de tab bladeren niet meer kloppend zijn. Ik weet niet wat er mis is. Wie o wie kan mij helpen. Wat ik ben vergeten erbij te zeggen dat je normaal kan switchen tussen de aantal werk bladeren werkt niet meer en het verschuiven (verplaatsen) van de werkbladen doet het ook al niet meer. Wie weet het antwoord. Bij voorbaad vele dank voor de gene die zullen reageren of de oplossing weet.Hallo, Kan iemand mijn misschien helpen dat ik sinds vandaag een probleem heb na het upgrade van het systeem. Dat ik de balk mis met de icoontjes (sluiten, mini en maximaliseren en het verplaatsen) Het lijkt ook dat de verhouding van de tab bladeren niet meer kloppend zijn. Ik weet niet wat er mis is. Wie o wie kan mij helpen. Wat ik ben vergeten erbij te zeggen dat je normaal kan switchen tussen de aantal werk bladeren werkt niet meer en het verschuiven (verplaatsen) van de werkbladen doet het ook al niet meer. Wie weet het antwoord. Bij voorbaad vele dank voor de gene die zullen reageren of de oplossing weet.

« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/16, 20:12:20 »
Welke versie heb je nu?

Probeer eens om het desktop effect uit te zetten...

Systeem -> Preferences -> desktop effect

Offline jerquin

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/16, 20:41:04 »
sorry dat ben ik vergeten erbij te zetten, Ik gebruik de oem versie Ubuntu Gusty. Was ik erg benieuwd naar.

Systeem -> Preferences -> desktop effect  kan ik in het rijtje niet terug vinden.

Offline jerquin

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/09/16, 21:07:43 »
Ik ben eruit, Bedankt voor de informatie.