Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: awn  (gelezen 1164 keer)

awn
« Gepost op: 2007/09/07, 21:42:24 »
ok ik heb een mooie 3d balk van awn geplaatst maar heb dus alle andere balken weggedingest en nu zit ik zonder hoofdmenu :P hoe krijg ik die op die awn balk :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Guus

• Gast
awn
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/07, 21:59:19 »
er is helaas nog geen hoofdmenu voor awn

awn
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/07, 22:28:21 »
Mischien kan je een icoon aanmaken en deze het terminal command meegeven om het hoofd menu te openen, weet wel niet welke dat is.

MichielArndts

• Gast
awn
« Reactie #3 Gepost op: 2007/09/07, 22:59:18 »
er is wel een een hoofdmenu!!!
Toevallig net gevonden!
Je moet ff naar je in de Synaptic AWN-core-applets-bzr opzoeken en installeren. Dan kan je via preferences bij Applets - AWN main menu instellen.
Je moet dus wel die AWN regels in je bronnen toevoegen. Daarvoor moet je ff opt forum zoeken

awn
« Reactie #4 Gepost op: 2007/09/09, 09:52:35 »
dank je :)
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
awn
« Reactie #5 Gepost op: 2007/09/09, 15:51:07 »
Ik wil wel even waarschuwen, awn is geen totale vervanging voor de gewone balk. Allereerst is het nog lang niet helemaal stabiel en ten tweede zijn in het hoofdmenu de systeeminstellingen en de lokaties niet beschikbaar.