Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: amsn profiel schijnt al in gebruik te zijn  (gelezen 1010 keer)

Budi

• Gast
amsn profiel schijnt al in gebruik te zijn
« Gepost op: 2007/09/08, 12:21:44 »
Ik heb problemen met amsn 0.96. En ik weet niet hoe ik het op moet lossen. amsn werkte altijd perfect totdat ik een paar skins heb ingevoerd. Na een aantal skins ingevoerd te hebben ging het ook probleemloos. Toen wilde ik het lettertype in amsn wat kleiner maken: voorkeuren >> weergave. Toen ik lettergrootte 10 wilde pakken kreeg ik een foutmelding. Niks van aan getrokken en alles ging verder probleemloos. Totdat ik de volgende dag mijn computer weer opstartte en vervolgens op amsn in wil loggen. Hij geeft een melding dat mijn profiel al in gebruik zou zijn. Eerst dacht ik dat iemand mijn msn password had gejat dus gelijk even van password veranderd. Maar de problemen bleven aanhouden. Ik heb wel bij het inlogscherm geprobeerd een nieuwe profiel aan te maken... maar dat lukt niet (e-mailadres is al ingebruik).

De foutmelding is als volgt: Er is een fout gemeld door TK. de oorzaak is een bug in aMSN klik aub op foutrapport versturen .... enz. enz.

Kan toch wel inloggen via profielaanmaken en dan standaardconfiguratie (de linker inlogscherm, niet de rechter) je e-mail + password invullen (vreemd genoeg doet hij dan het wel). Maar iedere keer zo inloggen gaat op den duur irriteren.

Heb amsn verwijderd en daarna weer opgezet: dezelfde problemen blijft hij houden.

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/08, 12:47:41 »
open je /home map, CTRL+H om de verborgen bestanden te zien. Als het goed is staat er een mar .amsn of iets dergelijks, maak er .amsn.backup van... en start amsn weer op...
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Budi

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/08, 12:56:04 »
Citaat van: Ronnie
open je /home map, CTRL+H om de verborgen bestanden te zien. Als het goed is staat er een mar .amsn of iets dergelijks, maak er .amsn.backup van... en start amsn weer op...
Hey thanks... het is gelukt. Maar wat heb ik eigenlijk precies gedaan. Ben zelf een linux-leek dus weet niet precies wat er precies gebeurt is (onderbouwing van de materie :P)