Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: upload, thumbnails  (gelezen 598 keer)

tuxido_devito

• Gast
upload, thumbnails
« Gepost op: 2007/09/07, 23:50:51 »
Is het in Gnome mogelijk dat als ik via firefox een foto wil uploaden en ik blader dat ik dan voorbeelden van de foto's kan zien? En dat ik dan niet eerst moet opzoeken welke naam die ene foto had maar dat ik ze dan in het upload venster al kan zien?

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
upload, thumbnails
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/08, 00:10:06 »
Ligt eraan wat voor "uploadvenster" er gebruikt wordt. Een Java-applicatie zou zoiets bijvoorbeeld wel kunnen doen, maar bij een simpel uploadschermpje wordt meestal een domme gtk filechooser gebruikt, en dat vind ik ook maar niks.. Kan je volgens mij dus weinig aan doen voorlopig.. Er zou gewoon moeten gebruik gemaakt worden van een modernere filechooser (gebaseerd op wat Nautilus heeft)

... voor KDE gebruikers zou desktop integratie door KDE dialogs en configuraties te gebruiken wel handig zijn (ookal is de rest van de interface voor een groot stuk Gtk)

Conclusie: volgens mij kan het voorlopig niet met Firefox op de meeste websites...
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)