Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tussenstandje: ervaringen na de overstap  (gelezen 635 keer)

Offline glupper68

• Lid
Tussenstandje: ervaringen na de overstap
« Gepost op: 2007/09/07, 12:40:35 »
Ik draai nu sinds 2 maanden met veel plezier mijn Ubuntu naast windows. Ikzelf kijk amper meer onder windows, eigenlijk alleen als ik nog geen goede vervanger heb gevonden voor mijn standaard programma's daar)pro show gold ect)  Ik schat dat ik voor meer dan 95% deze linux distributie draai en het vwordt steeds leuker, makkelijker en leerzamer.  Verschillende kennisen, buren en collega's hebben het bij mij zien draaien en hebben ook een cdtje meegenomen. Wat een verschil toen ik een paar jaar geleden nog Fedora Core 5 draaide.

Ik vind het interessant om jullie ervaringen eens te lezen.  Laat het eens weten?
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline Tukcedo

• Lid
    • http://www.tukcedo.nl
Tussenstandje: ervaringen na de overstap
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/07, 12:55:19 »
Heel herkenbaar! Alhoewel ik zelf toch meestal nog Fedora (6 inmiddels, net Fedora 7 geinstalleerd) op m'n desktop gebruik, vind ik Ubuntu een hele goede en zeker wat vriendelijker distro. Mijn ouders (al in de 80 inmiddels!) draaien er inmiddels alweer een paar jaar op en ze zijn er zeer tevreden over. Dus zeker als je net bent over gestapt, of simpelweg meer gebruiker bent dan "onderzoeker" is het gewoon perfect.
Tukcedo Services - Unix en Linux Consultants
http://www.tukcedo.nl