en dan hier de verzonden mail, als meerderen willen volgen om een verzoek in te dienen gewoon even copy paste
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw, ik heb zojuist het programmatje van uw fotoservice naar mijn computer geladen en moest er tot mijn spijt achter komen dat dit programma alleen voor windows beschikbaar is. Gezien ik Linux Ubuntu gebruik kan ik dit stukje software niet gebruiken en dus ook geen gebruik maken van uw prachtige albumservice, hetgeen ik wel graag zou willen. Mijn vraag is daarom of er in de toekomst een programma zou kunnen komen dat wel op Linux draait en dan het liefste op het populaire .deb formaat zodat deze op Ubuntu gedraaid kan worden. Ik weet zeker dat niet alleen ik maar de gehele linux community u zeer erkentelijk zal zijn en gebruik zal gaan maken van deze service. Met vriendelijke groeten,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
reageren kan hier:
Reageer Hema siteMisschien word het dan nog eens wat