Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sun Java 6 jre installeren  (gelezen 1077 keer)

eikelmuis

• Gast
Sun Java 6 jre installeren
« Gepost op: 2007/07/24, 13:41:58 »
ik ben via de terminal java aan het installeren met het commando:

sudo apt-get install sun-java6-jre sun-java6-plugin

Er word een boom van vereiste op gebouwd en dan krijg ik op het eind en DOS achtig scherm :

┌───────────────┤ Bezig met configureren van sun-java6-jre ├────────────────�  
 │                                                                           │  
 │                                                                           ↑  
 │ SUN MICROSYSTEMS, INC. ("SUN") IS WILLING TO LICENSE THE JAVA PLATFORM    ▮  
 │ STANDARD EDITION DEVELOPER KIT ("JDK" - THE "SOFTWARE") TO YOU ONLY UPON  ▒  
 │ THE CONDITION THAT YOU ACCEPT ALL OF THE TERMS CONTAINED IN THIS LICENSE  ▒  
 │ AGREEMENT (THE "AGREEMENT").  PLEASE READ THE AGREEMENT CAREFULLY.  BY    ▒  
 │ INSTALLING, USING, OR DISTRIBUTING THIS SOFTWARE, YOU ACCEPT ALL OF THE   ▒  
 │ TERMS OF THE AGREEMENT.                                                   ▒  
 │                                                                           ▒  
 │ 1.  DEFINITIONS. "Software" means the code identified above in binary     ▒  
 │     form, any other machine readable materials including, but not         ▒  
 │     limited to, libraries, source files, header files, and data files),   ▒  
 │     any updates or error corrections provided by Sun, and any user        ▒  
 │     manuals, programming guides and other documentation provided to you   ▒  
 │     by Sun under this Agreement, and any subsequent versions that Sun     ↓  
 │                                                                              
 │                                                                          
 │                                                                           │  

Maar ik weet niet gaat dit automatisch weg of wat moet ik nu doen want op OK drukken helpt ook niet.

Help mijn even.

Rob62
 └───────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/24, 13:42:53 »
Tabtoets, spatietoets, binnenste Entertoets (niet de meest rechtse dus)

eikelmuis

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/24, 13:45:02 »
bedankt voor de hulp Pjotr123

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/24, 13:47:07 »
Mooi zo! Graag gedaan  :-)