Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Messy sound na klooien met sound drivers om realaudio te laten werken.  (gelezen 757 keer)

Wokm4n

• Gast
Hoi

Ik had in diverse threads hier en op het internationale ubuntuforum diverse oplossingen gevonden om audio in real (rm, rmvb etc) aan het werk te krijgen. > Verschillende codecs vervangen met een vreselijk resultaat: Al het geluid is 'messed up/distorted' (geen idee hoe ik het het beste kan noemen..).

alles werkte hiervoor uiteraard perfect.. probleem is dat ik niet precies weet welke drivers ik nu vervangen/geïnstalleerd heb en ik weet niet deze slechte audio output veroorzaakt. Heb geen oplossing kunnen vinden tot nu toe.. is ongetwijfeld een driver/codec probleem. ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen.

Distro: ubuntustudio (7.04 feisty fawn)

Mvg,

Wokm4n

Wokm4n

• Gast
Messy sound na klooien met sound drivers om realaudio te laten werken.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/20, 12:11:46 »
Het probleem is opgelost door ubuntustudio-sounds opnieuw te installeren :)