Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gdesklets probleem.  (gelezen 1012 keer)

stuart1292

• Gast
Gdesklets probleem.
« Gepost op: 2007/06/11, 10:13:58 »
Ik heb gedesklets geinstalleerd maar ik heb nu een balk toegevoegd maar die blijft aan mijn muis hangen.  ik heb daarna gdesklets verwijderd en daarna geinstalleerd maar als ik dan gdesklets weer opstart verschijnt die balk weer. Wie weet hoe ik hier van af kom? ik moet denk ik de configuratie verwijderen van gdesklets zodat die apps niet meer opstarten, maar ik weet niet waar ik dat kan vinden.

Gdesklets probleem.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/11, 10:16:48 »
En als je nu gewoon rechtermuisknop op die balk doet, kan je dan niet 'remove desklet' kiezen?

Daarbij, als ze blijft hangen aan je muis => heel snel naar boven bewegen en klikken ;)

The_Necrocide

• Gast
Gdesklets probleem.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/11, 10:18:29 »
Bij mij is het soms ook het geval dat 1 of meerdere dekslets bij de lijst van open vensters blijven staan (met alle functies zoals maximaliseren ed), terwijl de rest correct wordt weergegeven. Is dat een bekend probleem?

stuart1292

• Gast
Gdesklets probleem.
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/11, 13:18:53 »
Rcehtermuisknop lukt niet want dan selecteerd ie de programma die in de balk word weergegeven. Maar het heel snel bewegen kan ik wel proberen als ik thuis ben.

stuart1292

• Gast
Gdesklets probleem.
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/11, 18:24:10 »
Ja het is gelukt ik heb alt  F4 gebruikt om het af te sluiten. Maar bedankt voor de reacties.