Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: keytouch met beryl??  (gelezen 828 keer)

keytouch met beryl??
« Gepost op: 2007/05/29, 18:15:41 »
Query?

ik heb al een tijdje beryl super draaien en daar ben ik ook heel content over (vooral naar de makers hehe) maar nu heb ik een nieuw toetsen bord de trust KB-2100E mooi ding maar als ik met keytouch de hotkeys instel dan werken mijn ctrl-alt shortcuts voor mijn beryl niet meer zoals ctrl-alt mousebotton1 om mijn cubus te roteren. ik heb al flink gegoogled en aardig wat draadjes door gesnuffeld maar ik ben nog niet tot een oplossing kunnen komen.

Heeft iemand hier ook al mee gestoeit??

btw ik ben er niet vies van om met configuratie bestandjes te gaan kloten dus alle tips zijn welkom.

alvast bedankt TivAk

Offline siegi

• Lid
keytouch met beryl??
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/11, 17:42:19 »
euhm waarom gebruik je niet gewoon gnome zijn hotkey ondersteuning die werkt toch perfect?
systeem > voorkeuren > sneltoetsen.

keytouch met beryl??
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/11, 19:09:07 »
nou er zit ook een muis en extra hotkeys op het toetsen bord die de hotkey ondersteuning niet ondersteunt en keytouch wel dus vandaar.