Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Extra ruimte usb-schijf gebruiken voor upgrade.  (gelezen 823 keer)

TheMazzter

• Gast
Extra ruimte usb-schijf gebruiken voor upgrade.
« Gepost op: 2008/04/24, 21:54:23 »
Hallo,

Ik heb een pc'tje draaien met Gutsy op een 4.3 GB schijf voor mn website, torrents en andere files waar ik wel eens via internet bij moet. Op de schijf is ~700 MB over en dat is niet genoeg voor een upgrade naar Hardy Heron. Nu hangt er aan de pc een USB-schijf met meer dan genoeg ruimte, zou het mogelijk zijn om die ruimte te gebruiken voor de upgrade?

Quatroking

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/24, 22:45:48 »
Ik zou als ik jou was die 4.3GB aan dingen naar de USB verplaatsen. Ben je sneller klaar dan als je de rest overhoop gaat gooien.

TheMazzter

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/24, 23:15:01 »
Die 4.3 GB aan dingen is volledig Ubuntu met wat extra pakketjes. En ik ga Ubuntu niet op mn USB-schijf installeren want het ding is NTFS geformatteerd omdat het een USB-schijf is die ik ook wel eens op windows-pc's wil kunnen gebruiken. Is er niet gewoon een (command-line) optie om de installatiebestanden voor de upgrade op een andere plaats dan op de main schijf te zetten?