Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: xmms in tray?  (gelezen 1610 keer)

Nizzle

• Gast
xmms in tray?
« Gepost op: 2007/06/02, 12:44:47 »
is dit mogelijk met een plugin ofzo?

k heb het nu voor elkaar dat als ik mijn computer aanzet xmms gelijk opstart en mijn playlist herlaad van vorige keer en dan gelijk begint af te spelen.. wil alleen nog dat hij in me tray gaat.. heb media toetsen op mijn toetsenbord dus heb eigelijk die GUI van dat hele ding niet nodig :P

breukkie

• Gast
xmms in tray?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/02, 16:48:31 »
via toepassingen  adio en video rechtermuisknop  xxms aanklikken en kiezen voor  deze starter toevoegen aan het paneel
Is dat wat je bedeoeld ?

Nizzle

• Gast
xmms in tray?
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/02, 17:33:48 »
nee dat is om hem op te starten..

ik wil dat als ik xmms minimaliseer dat hij in mijn tray komt.. naast de klok daaro

Offline Math.

• Lid
xmms in tray?
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/03, 14:31:14 »
Mja, alles is mogelijk he... ^^
Denk alleen dat er aan xmms niet zoveel meer ontwikkeld wordt, is beetje oud geworden he. :)

Nizzle

• Gast
xmms in tray?
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/03, 18:51:47 »
en hoe is dat mogelijk dan? :P

Offline Math.

• Lid
xmms in tray?
« Reactie #5 Gepost op: 2007/06/04, 14:40:53 »
analiseer de broncode en kijk hoe je het kunt aanpassen, lol... sorry, ik zou het echt niet weten waar je dan moet zijn, maar met programmeren kun je natuurlijk ver komen.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
xmms in tray?
« Reactie #6 Gepost op: 2007/06/04, 15:40:28 »
In synaptic staan wel wat plugins/programma's die dat kunnen: xmms-status-plugin en playground.
Volgens mij waren er ook wel andere, maar die kan ik even niet vinden.

Nizzle

• Gast
xmms in tray?
« Reactie #7 Gepost op: 2007/06/04, 16:55:12 »
in synaptic had ik al gekeken maar daar staat helaas niets bij van wat ik wil :(

Nizzle

• Gast
xmms in tray?
« Reactie #8 Gepost op: 2007/06/04, 16:56:20 »
Citaat van: Math.
analiseer de broncode en kijk hoe je het kunt aanpassen, lol... sorry, ik zou het echt niet weten waar je dan moet zijn, maar met programmeren kun je natuurlijk ver komen.
ja ehm.. zo goed ben k voorlopig nog niet met programmeren :P