Hallo Neri 1.
In Apeldoorn is wel een computerclub waar ik zelf heel lang en met heel veel plezier naar toe ben gegaan.
Ik gebruik zelf al meer dan 30 jaar Ubuntu, en dat was daar ook geen probleem. 2 weken geleden heb ik mij laten uitschrijven in verband met dementie, en dan mag je geen auto rijden, en ik woon zelf niet in Apeldoorn. Succes!