Tijd om te upgraden naar 25.10 want vanaf morgen wordt 25.04 niet meer ondersteund.
Ach dat gezeur ook altijd (is gewoon verkooptruc/propoganda, maar dat gaat bij een gratis Linux natuurlijk ook niet op), er zijn mensen die nog steeds W 2000, W XP of W 7 gebruiken en er zijn meer PCs in de fik gevlogen met W10 of 11 dan 2000, XP of 7. Tenminste volgens onderzoek van brandweerman David medewerker van brandweer Nederland.
En Linux staat bekent als het meest veilige systeem ter wererd wel 100 keer minder virus gevoelig dus dan andere systemen. Waarom zou je in paniek raken en meteen updaten? Linux is minuul voor virussen op to date of niet.
Overigens in met wat hakken of aangepaste versie nog steeds mogelijk de nieuwste Firefox en Chromium (CatsXP) te draaien op W 7 en 8.1
En op XP kan tot Chromium 132 kernel gedraait worden (wel zonder widevine DRM support, dus dat betekent dat Netflis, NPO Gemist, Disney+, Amazon Prima video etc. niet werken)_
132
Nogmaals kun je mij overtuigen waarom ik een systeem dat eigenlijk geen virus kan krijgen omdat het A niet bestaat, en B door de bouw het technisch niet kan door de gevangennis hokken structuur. Zou MOETEN upgraden?
If It Ain't Broke, Don't Fix It zou ik willen zeggen.
Moderator Edit:
Overdreven grote lettertype aangepast