Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kan Thunderbird ook zonder conversaties ingesteld worden ?  (gelezen 433 keer)

Offline aartje

• Lid
Kan Thunderbird ook zonder conversaties ingesteld worden ?
« Gepost op: 2025/09/25, 16:17:27 »
In Thunderbird Mail kon je (sub)mappen maken en je ingekomen (en eventueel uitgaande) emails in een
submap stoppen. Alle emails stonden dan in die submap op volgorde van datum. Tegenwoordig heb
je te maken met "conversaties" zodat bij elkaar horende mails in die submappen weer in een soort
map komen achter het ">" teken. Het zal wel een verbetering zijn, maar ik vind het eigenlijk vrij
irritant. Ik heb het liever op de manier zoals het voor de tijd van de "conversaties" ging.
Is er een manier om Thunderbird weer op die klassieke manier in te stellen ?
« Laatst bewerkt op: 2025/09/25, 23:11:35 door aartje »

Offline aartje

• Lid
Re: Kan Thunderbird ook zonder conversaties ingesteld worden ?
« Reactie #1 Gepost op: 2025/09/25, 16:27:22 »
Ik zie zelf dat je het per map kunt uitzetten door in die map te staan  en
dan Beeld->Sorteren op->Geen conversaties , maar kan het niet voor alle mappen en toekomstige mappen in één keer?

Offline aartje

• Lid
Re: Kan Thunderbird ook zonder conversaties ingesteld worden ?
« Reactie #2 Gepost op: 2025/09/25, 23:09:50 »
Zo te zien hier :

https://connect.mozilla.org/t5/discussions/how-to-turn-off-conversation-view-in-thunderbird/m-p/75311

is er geen oplossing, ik zal er mee moeten leren leven  :( en beschouw dit topic als "opgelost".