Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kopieren van (video en audio) bestenden op een usb lukt niet  (gelezen 1099 keer)

Offline sadegh1

• Lid
kopieren van (video en audio) bestenden op een usb lukt niet
« Gepost op: 2025/04/11, 12:10:35 »
 "schijfkopie schrijver voor USB " software gaat niet open. Balena Etcher gaat wel open , maar wanneer ik op een map of bestand klik, gebeurt verder niets . Waar zou het aan liegen ?

Offline Jenske

• Lid
Re: kopieren van (video en audio) bestenden op een usb lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2025/04/11, 16:43:38 »
Je zal meer informatie moeten geven om je probleem op te lossen: welk systeem (Ubuntu, Kubuntu, ...), wat wil je doen (want de titel van je post spreekt over video en audio, maar je eigenlijke post spreekt over een schijfkopie schrijver, hetgeen helemaal niet hetzelfde is), wat Balena Etcher zou moeten doen enzovoort.

Ik vermoed dat je het maken of formatteren (etcher?) van een USB-schijf verwart met het (gewone) kopiƫren van bestanden, maar zonder meer uitleg is het niet mogelijk om het juiste advies te geven.
... Kubuntu 24.04 ...

Offline sadegh1

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2025/04/11, 17:36:28 »
Ik gebruik ubuntu 24.4 op mijn desktop , en wil een paar video en audio bestande , die ik opgeslagen heb , verplaatsen naar een USB . Dat lut me niet , want aanwezige software " Schijfkopie schrijver voor USB " opent niet , wanneer ik er op klik. In het geval van Baleno Etcher , reageert ie niet , wanneer ik een file wil selecteren .

Offline loti

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2025/04/11, 19:12:53 »
Schijfkopie schrijver voor USB is bedoeld om een opstartbaar  usb-stick te maken.
Je kan het beste kiezen voor kopiƫren en plakken.

Offline sadegh1

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2025/04/11, 20:41:33 »
Ik wist het niet . Net geprobeerd , en het is gelukt . Bedankt !

Offline loti

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2025/04/11, 21:11:58 »
Fijn, weer wat geleerd.