Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: twee sleutelbos aanmeldschermen  (gelezen 1706 keer)

Offline bauke

• Lid
twee sleutelbos aanmeldschermen
« Gepost op: 2025/03/09, 12:30:05 »
Beste mensen, sinds een tijdje heb ik twee aanmeldschermen cq sleutelbos aanmeldingen. Ik heb een nieuw wachtwoord gemaakt en sindsdien heb ik dit probleem. De een gaat met het oude wacht woord en de ander met het nieuwe wachtwoord. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan aanpassen?? Moet ik iets weghalen uit bijgaand plaatje?
« Laatst bewerkt op: 2025/03/09, 14:05:25 door bauke »

Offline vanadium

• Lid
Re: twee sleutelbos aanmeldschermen
« Reactie #1 Gepost op: 2025/03/09, 13:14:40 »
Kan je het oude paswoord van je sleutelbos aanpassen naar het nieuwe paswoord zoals van je login? Als beide paswoorden terug hetzelfde zijn, zal de dialoog van de sleutelbos terug verdwijnen.

Mogelijk heb je je aanmeldingspaswoord aangepast met behulp van de terminal? Dan wordt het paswoord van de sleutelbos niet automatisch mee aangepast.

Offline bauke

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2025/03/09, 13:49:59 »
Kan je het oude paswoord van je sleutelbos aanpassen naar het nieuwe paswoord zoals van je login? Als beide paswoorden terug hetzelfde zijn, zal de dialoog van de sleutelbos terug verdwijnen.

Mogelijk heb je je aanmeldingspaswoord aangepast met behulp van de terminal? Dan wordt het paswoord van de sleutelbos niet automatisch mee aangepast.

Hoe pas ik dit dan aan?

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2025/03/09, 17:42:23 »
Je bijgaand plaatje uit je eerste bijdrage is nu weg, maar dat is het programma waarin je dat paswoord, in het bijzonder het paswoord voor de login sleutelbos, kan aanpassen.

Offline bauke

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2025/03/10, 11:04:32 »
Je bijgaand plaatje uit je eerste bijdrage is nu weg, maar dat is het programma waarin je dat paswoord, in het bijzonder het paswoord voor de login sleutelbos, kan aanpassen.

het is opgelost, ik heb het aanmeldingsscherm aangezet en nu verschijnen er geen sleutelbossen meer!