Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird : Het "Aan:" veld is nu "mij" geworden, hoe kan ik dat veranderen ?  (gelezen 1448 keer)

Offline aartje

• Lid
Mij vrouw en ik hebben allebei een account op een computer. We gebruiken allebei Thunderbird (131.0)
als email-client. Mijn vrouw heeft onder Thunderbird één email-account (pop-protocol), ik heb er meerdere (ook pop-protocol).
Sinds kort lijkt er iets veranderd aan het "Aan" -veld bij ontvangen email bij mijn vrouw. Daar staat nu
in plaats van haar email-adres "mij" met één of ander onduidelijk tekentje daar achter. Bij mij staat er
gewoon mijn email-adres. Is dat iets nieuws ? Is het een feature of een bug ? Is dat "mij" weer gewoon
terug te veranderen naar een email-adres ? En waar zou dat eventueel kunnen ?
Het is natuurlijk geen ernstige kwestie, maar is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
« Laatst bewerkt op: 2024/10/04, 12:05:40 door aartje »

Offline HWE64

• Lid
@aartje, is dit in postvak in?
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 22.1 Xfce (Dell desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM 22.1 Xfce(Clevo laptop) 3] LM 22.1 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 22.1 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline aartje

• Lid
@aartje, is dit in postvak in?
@HWE64  Ja, dat is in Postvak in. Maar als je zo'n mailtje naar een submap schuift dan blijft het "Aan"-veld "mij"
Ik heb zo'n mailtje naar mijzelf doorgestuurd en dan is dat "mij" weg en dan wordt het weer het email-adres....

Offline HWE64

• Lid
Volgens mij hoe je het adresboek heb ingedeeld en de zoekfunctie. In TB van mij blijft hij mijn naam geven en niet aan "mij " als ik mezelf een mail stuur en ik zet hem in een sub map zoals je het beschrijft.

Klick rechts op het symbool " weergaveopties vermelden" .
« Laatst bewerkt op: 2024/10/04, 18:20:35 door HWE64 »
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 22.1 Xfce (Dell desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM 22.1 Xfce(Clevo laptop) 3] LM 22.1 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 22.1 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline aartje

• Lid
Het wonderlijke is dat het nu wel goed is, haar "Aan" veld is nu weer haar emailadres ipv "mij"
Ik snap hier niets van maar beschouw het maar als opgelost.....