Hallo Ron, natuurlijk kan ik alles laten zoals het is, maar ik ben nieuwsgierig en wil mijn systeem z.g.m. leren kennen.
Ik merk op dat er 2 seats zijn, één met de naam Defaults en één zonder naam. Dit zijn dus 2 accounts. Default herken ik , staat onder Sessie&Opstart, sub Opgeslagen Sessie.
Ik zou maar één account moeten hebben en ik heb er een hekel aan als mijn systeem een tweede account aanmaakt (natuurlijk wel door mijn eigen toedoen ooit). Ik wil zoiets kunnen corrigeren zodat het in de toekomst geen complicaties oplevert.
Mijn eerste aktie zou zijn (als ik er de kennis voor had) om de bovenste seat een naam te geven, zodat ik hem in het systeem terug kan vinden. Daarna zou ik willen kunnen beslissen welk van de 2 seats ik ga behouden.
Dus mijn vraag is nu wie wil mij hierbij helpen?
Nog een meer algemenere vraag: Linux heeft prachtige distro,s en zouden door nog meer mensen zoals ikzelf(liefhebbers, maar geen hoogdeskundigen) gebruikt worden als er voor de meest voorkomende problemen een handleiding zou bestaan. Is er niet iets dergelijks reeds op de markt?