Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: toetsenbord  (gelezen 1119 keer)

wilber

• Gast
toetsenbord
« Gepost op: 2007/05/18, 21:37:56 »
hoe krijg ik m'n toetsenbord weer goed werkend???, alle speciale tekens zitten op een andere plaats. heb taal nederlands en toetsenbord instelling engles, als ik VS doe heb ik dezelfde ellend. vs-internationaal zoals in windows is er neit. maar wat dan ??
:-(

wilber

• Gast
toetsenbord
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/18, 21:39:31 »
aaO ja gebruik kubuntu, kreeg nl ubuntu niet goed gedownload

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
toetsenbord
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/18, 21:46:16 »
De toetsenboarden die in Nederland gebruikt worden moet je instellen als US en dan kiezen op optie with dead keys.
Heb je een Belgisch keyboard, dan moet je het aan één van onze Vlamingen hier vragen.

Succes,
Ron
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Offline dennus

• Lid
toetsenbord
« Reactie #3 Gepost op: 2007/05/21, 10:36:02 »
Had hetzelfde probleem. Ik heb bij TOETSENBORD - LAYOUT gekozen voor keyboard model "Algemeen 104-toetsen PC". Daarna bij Selected layouts een VINKje gezet bij Nederland default. Ik denk dat vooral dat laatste het verschil maakt.

william_opwijk

• Gast
toetsenbord
« Reactie #4 Gepost op: 2007/05/21, 17:46:42 »
Gebruik toetsenbord BELGISCH en het gaat zonder problemen.

Offline siegi

• Lid
toetsenbord
« Reactie #5 Gepost op: 2007/05/21, 17:48:31 »
Citaat van: william_opwijk
Gebruik toetsenbord BELGISCH en het gaat zonder problemen.
belgisch is voor azerty toetsenborden die we in belgie hebben in nederland hebben ze nog altijd qwerty.